Allt e inte vad det

man tror det ska vara!
Eller tror sig läsa :-)

image description
Vid soluppgången satte jag mig i blå faran och styrde mot Flamingo Park. Körde rätt fast fel, hade inte ögonen riktigt med mig visade det sig. Stannade vid en liten affär och frågade efter F P, han såg ut som jag kom från yttre rymden, finns ingen sån här?????
Med lite karthjälp så visste han vart jag skulle, hade passerat det men såg ej skylten. Flamingos, näe men några fåglar kunde jag fånga på bild. Det var i alla fall en park :-D

image descriptionimage description
Resan var inte ogjord för det, "runt hörnet" fanns ju Sawgrass ;-) Planerat?
Yes!
I väntan på öppning fick kameran jobba lite.

image description En liten vink om hur stort det är

image description Stor o ståtlig men luktar ej

image description Förstår precis

image description Köpte ej

En del shopping blev det ju självklart.

Sen tog blå faran mig hem igen till den lockande stranden som nu är invigd med solning denna resa, bad blev det bara för fötterna.

image description Bildbevis på strandbesök