Sista dagen

Började jag med en skön strandpromenad, tog sikte på husen i fjärran i nu vet jag hur dom ser ut på nära håll. Lite bad blev det på vägen oxå :-)

image description image description image description


Sen gjorde blå faran o jag vår sista tur tillsammans till flygplatsen

image description

 

och därifrån delade jag vägen med taxi o fötter.
En upplevelse att knata över E. Clay Shaw Jr Bridge, bra högt upp, vilken utsikt.

image description image description image description

image description image description


Passerade på vägen oxå en filminspelning tyvärr visste ingen som jag frågade var det var för film, kanske visar det sig.

image description image description


Kunde heller inte låta bli att shoppa lite innan dagen tog helt slut och en sista kopp på Starbucks satt inte fel :-)

 

image description Köpte dock inte denna. Har för liten resväska ;-) Tyvärr!