Lockar kanske till ett besök i Enköping

 
Staden som kallas "Sveriges närmaste" eller "Parkernas stad"
 
Trodde jag hade mer helhetsbilder men när jag uppdaterade mitt
minne så upptäckte jag att det var mest närbilder på djur,
blommor och alltmöjligt :-) 
De jag valt är bara "en droppe" av alla fina parker :-)
 
                                                                                                                Idéträdgårdarna
 
 
                                                                                                               Ett hörn av torget om våren
 
                                                                                                               Skolparken
 
                                                                                                               Drömparken
 
                                                                                                               Vattenparken
 
Önskar jag hade fler bilder och från alla. Får bli nästa sommars fotoprojekt :-)
 
Ha de gött!
 

Kommentarer:

1 micke:

Fin bild serie ! gillar ljuset och stämningen i den sista bilden.

Svar: Tack :-)
c3us

Kommentera här: