Resan hem

Steg upp tidigt för att vara klar i god tid och kunna njuta lite av den sista morgonen.
morg Färdiiiiiiii !!!!

Taxin kom kl 7.45 (lördag)
Inte denna dock Inte den här, tyvärr!

 och tog mig till flygplatsen, drog mig för att gå in, solen sken ju så fint.
Mitt plan Plan 1
Säkerhetskontrollen gick som en dans :-)
Väl på planet så upptäckte jag att det var 4,5 tim väntan på nästa flygplats, ja ja är det fint väder kan man ju sitta ute o vänta.
Tji fick jag, solen sken visserligen men det blåste friska kalla vindar.
Newarks entree C 
Var ute en stund men gav upp.

Mat
Fördrev tiden med att spana in varenda vrå på terminal C.
Tillslut så var det dax att gå ombord.
På plats var det bara att sätta sig tillrätta, slå på tv-monitorn och låta tiden gå. Efter middagen så sov jag så "gott" som man kan i en flygstol. 

arn Vitt även när vi kommit ner
Vid inflygningen över Arlanda kunde man se hur vitt och "fint" det var där nere. Kl 7.20 (söndag) hade jag väskan i min hand och knallade ut i den svenska friska luften ;-)

Slut summering av resan kommer när jag hunnit smälta in allt jag gjort och varit med om.

Kan redan nu säga att jag é stolt över mig själv och drar mig inte för att åka igen :-)