Min stad/ort/by

Välkomna till Fototriss novembertävling med chans att vinna boende på Castanea Vandrarhem i Gamla Stan i Stockholm! 
 
Såg denna utmaning och fick genast en massa idéer.
Mitt slutresultat ser ni här och vill ni också vara med så  har ni chansen här http://2.bp.blogspot.com/-BfC6ZDhJz7Y/Un7FPc47wTI/AAAAAAAAIko/NliV15BHhII/s1600/trissbild.jpg :-)
 
 
Temat i fototrissen är Min stad/by/ort och jag bor i
 
som är bland annat , Känt för, som blev den röda tråden
 
Dr Westerlund
 
Skiftnyckeln
 
 
Parkernas stad och har 24 olika parker, grönområden och planteringar.
 
Det finns mycket mer att lära om Enköping och en bra början är här
 
Ha de gött :-)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Jah Hollis:

Det var fina trissbilder du visar från din hemstad.

2 Freja:

Charmiga bilder! Jag har varit en del i Enköping på den tiden då jag jobbade i Försvarsmakten, men då var jag bara på de militära anläggningar och missade hela staden...

3 c3us:

Tack Tack :-)

4 Caroline:

Fint trissat!

Svar: Tack tack!
c3us

5 Åke:

Jadu... Undra hur många skiftnycklar man hållit i sina händer :) En annan som har mixtrat och skruvat i saker i säkert 50 år. Både på fritid och i arbete. Bär fortfarande i bakfickan på min arbetsplats en skiftnyckel såklart! Jag har varit i din stad flertalet gånger, syster bodde där. Skiftnyckeln och muttern blir min favorit :)

Svar: Många :-)
c3us

6 Eva Trillian:

HUR många parker? Oj! Enköping - en grön plats med andra ord!
Gillar din triss. Speciellt perspektivet i den första bilden!

Svar: Tack!
c3us

7 Anni:

Oj, så många fina semesterbilder jag scrollade genom på väg till förra veckans triss. Och Enköping, ja där har jag en brorson men har ännu inte sett parkerna ... MÅSTE göra det snart!

Svar: Till sommaren är det dags :-) Tack!
c3us

Kommentera här: